Uprawa owoców

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, szczególnie te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że właściwie każdy organizm najlepiej funkcjonuje wtedy, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego również dla nas, mieszkających w środkowej Europie bardzo dobrym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, a przy tym w wielu sytuacjach wyrosną w stanie naturalnym, więc są w pełni zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a również inne owoce leśne mają bardzo duże ilości witaminy C witamina C jest bardzo mocnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a też całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić doskonałe źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Powinno się je Bez wątpienia przedtem zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a pomimo to będziemy mogli się cieszyć zimą perfekcyjnym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki niezbędne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta z całkowitą czyli stu procentową pewnością przysłuży się też osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Zobacz: borówka amerykańska.

0 komentarzy

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.

Używamy Gravatara w komentarzach - zdobądź swój własny!

XHTML: Możesz użyć następujące tagi: <a href=""> <b> <blockquote> <code> <em> <i> <strike> <strong>